Asiakaspalvelija
- Myyjien ulkoinen olemus on siisti, hiukset kivasti auki tai kiinni, meikki on hilitty eli ei liian raju, heidän työvaatteisiinsa kuuluu musta t-paita, mustat housut yleensä heillä on jalassaan farkut, ja työkergät.
- Heidän asenteensa on iloinen ja pirteä.
- Myyjät ovat läsnä kokoajan työssään, ovat oikeasti kiinnostuneita työstään ja haluavat auttaa asiakkaitaan löytämään esim. itselleen oikean sävyisen puuterin tai meikkivoiteen.
- Työntekijöiden ammattimaisuus on aika hyvä, kielen käyttö on asiallista.
- Myyjät tuntevat tuotteet todella hyvin, osaavat kertoa miten tai mihin tuotetta käytetään. Ja osaa kertoa asiantuntevasti ja ystävällisesti, että sopisiko esim. tietty huulipuna tai luomiväri kyseiselle henkilölle vai ei.
Ympäristö
- Ympäristö on suurimmaksi osaksi puhdas, hyllyissä tuotteen siistissä järjestyksessä ja oikeilla paikoillaan. Joskus joku on saattanut laittaa tuotteen vaan jonkun toisen saman merkkisen tuotteen paikalle.
- Tuotteet on laitettu juuri niin kuin hyllylle mahtuu, ne on kuitenkin laitettu silleen järkevästi ja niin että katse osuu siihen.
- Vaalea sisustus, eri merkkien tuotteet helposti löydettävissä ettei kaikki ole samassa kasassa.
- Sokos Emotionissa on sesongin mukaisia somisteita liikkeissä. Esim. jos heillä on Kutsu kauneuteen alennuksia, he käyttävät somistukseen teeman/sesongin mukaisia nauhoja ja julisteita. Heillä on myös tietyn merkin tarjous tuotteita tietyllä "hyllyllä" ja toisen merkin tuotteita toisella, ja niissä on aina alennettu hinta lapussa ja siinä on myös paljonko se maksaa normaalisti.
Tuote
- Ostin Rimmeliltä puuterin
Yleisvaikutelma
- Palvelukokemuksesta jäi kaiken kaikkiaan hyvä fiilis. Todella hyvää oli myyjien asiantuntemus ja ammattitaitoisuus. Eipä oikein ole mitään huonoa.
- Olisin toiminut saman tapaisesti kuin tämä kyseinen myyjä joka palveli minua Emotionissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti